17 år i staden

Tror inte att jag kan tjata nog om hur fina och braiga vänner jag har, gud vad jag är glad att ha dom. I fredags fyllde jag sjutton år och för att fira det bjöds jag på middag ute i det gröna! Till mig sa de att vi skulle laga maten tillsammans, men när jag kom dit hade de redan fixat allt och stod och sjöng en (ganska konstig version av) ja må han leva. Så himla fint, önskar nästan att jag fyllde år oftare haha.
 
 
Så här fint hade de alltså fixat! Vi åt en kyckling med pesto och pasta och bröd som Elin hade bakat, himla gott var det alltihop.
 
 
Efter maten tog de fram den här sockerbomben - glasstårta med bär och maränger och kolasås och marshmallows. Såg väldigt tumblr-aktig ut tills solen smälte den och alla pinnar trillade av, men den var väldigt, väldigt god!
 
 
Elsa och Linnea.
 
 
Elin.
 
 
Vi satt ute och pratade och åt tårta tills de sista solstrålarna försvan bakom hustaken och träden. Det var så trevligt, och vi hade tur att det just den kvällen inte regnade!
 
 
Sen promenerade vi ner till sjön för att känna på vattnet (kallt) och se på utsikten.
 
 
Vi fortsatte våran promenad genom byn och upp mot skolan. Linnea passade på att ta några kom-vi-springer-och-hoppar-bilder på vägen, tycker att vi ser så ninjiga ut allihopa!
 
 
Sedan kom vi fram till skolan där de hade byggt en ny spindelgunga som vi bara var tvugna att testa. När myggen blev alldeles för påtagliga gick vi tillbaka till Elsa, poppade popcorn och satte på She´s the man. Tack Julia, Elsa, Elin och Linnea för allt! <3
 

Kommentarer
Julia Carlzon
2015-08-16 | http://jcarlzon.blogg.se

Så fina bilder, I cry <3

mys!

Anonym

Grattis i efterskott! Din blogg är så himla mysig <33


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback