att börja om

 
Dag ett avklarad och det känns bra det här med skola. Än så länge iallafall, kommer väl att börja vackla när prov och inlämmningar dyker upp som vanligt. Men just nu känns det bra. Vi har fått ett helt okej schema, jag har skåp brevid mina frendos och vi har pratat om hur sommaren har varit. Imorgon börjar lektioner enligt schema och som första lektion kommer jag ha duppelpass i skrivande. Rena drömmen alltså! Kommer att ha fyra skrivandepass den här terminen a la en timme, alltså fyra timmar skrivande i veckan. Låter hur nördigt som helst men jag älskar det.
 
Just precis nu sitter jag och försöker organisera upp mitt kaosiga liv i en ännu kaosigare bok. Vet liksom inte hur jag vill ha det, är det veckoplanering som är bäst? Dag för dag, eller månad? Finns ju så många bra sätt att hålla koll på tiden, det gäller bara att bestämma sig. Sen så dricker jag te också, ur en tekopp som jag fick av Elias mamma i födelsedagspresent. Så himla gulligt alltså, i min favoritfärg och allt! Kram

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback