torsdag den nionde

 
Hej på er! Här kommer en liten summering av dagen:Jag fotat mig själv i en spegel (haha märks det hur mcket jag gillar min spegel eller??) för att få till en bild som ni kommer att få se någon annan gång samt passat på att prova massa kläder. Till exempel denna partytröja med konfettiprickar på. Trodde aldrig att jag skulle äga en peplum-top men jag menar konfetti?? Det går ju inte att säga nej till, så nu har jag en peplum ändå.
 
 
Lyckades laga till gårdagens rester och presentera (med hjälp av gurka) så att det ser någorlunda ätbart ut. Det smakar mycket godare än det ser ut kan jag lova, korv är allid min favorit.
 
 
 
(gif) Önskar att min säng bäddade sig själv som på animeringen här ovan när jag bad om det men nej, jag har fått bädda den själv. Katten tyckte iallafall att det var intressant så hon kom och satte sig mitt i allting.
 
 
 
Har en så bra hårdag just idag alltså, och fräknar! Har saknat dem (fräknarna alltså) sedan i somras och i takt med att solen kommer tillbaka dyker de upp igen, en efter en. Annars så har jag mest en massa måsten att göra idag. Som att skriva talet till svenskanationella, designa bloggdesign, dammsuga i rummet och ta tag i mitt liv, i ungefär den ordningen. Ångest. Om en vecka så åker jag iallafall till stockholm och hoppas på att allting löser sig innan det.
 

Kommentarer
Johanna
2015-04-09 | http://www.jojosmind.blogg.se

Fina bilder!

Svar: Åh tack!
Hanna Eriksson

Lindah
2015-04-23 | http://iamlindah.blogg.se

Vilka fina örngott och lakan! Vart har du fått tag i dem? :)

Svar: Ett av örngotten (det till vänster) är köpt på Ikea får några år sedan, tror att de har kvar det i sortimentet fortfarande! Resten är faktiskt second hand, vad roligt att du gillade dem! :)
Hanna Eriksson

Lindah
2015-04-23 | http://iamlindah.blogg.se

Tack så mycket för svar! :) Ska genast kolla in IKEA! Påslakanet var för övrigt fint också, men jag har redan nåt liknande, så det blev inte att jag kommenterade det. ^^


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback