2 april

 
Tveksamt om klockan tolv räknas som morgon, men jag säger godmorgon ändå! Idag är första dagen av påsklovet, och trots att jag vaknade kring sju så har jag ännu knappt stigit upp ur sängen. Så härligt alltså! Katten har hållt mig sällskap och jag har fascinerats av de fem födelsemärkena på min högerarm som tillsammans bildar stjärnbilden cassiopeia. Hur häftigt är inte det?
 
Sen så måste jag säga tusen, tusen tack till alla er som läst och tagit sig tid att kommentera mitt föregånde inlägg! Jag blir så himla glad av kommentarer så återigen - tack! Jag hoppas att ni känner att ni vill stanna och läsa mer, och gör ni det så klilcka gärna på knappen i menyn eller HÄR för att följa mig på bloglovin. Ha en fortsatt fin torsdag!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback