Tävlar om...

...att vinna en trådutlösare på den HÄR fina bloggen. Det är en fototävling med temat porträtt och då valde jag den här bilden som är tagen någongång i mars. På bilden är det min söta kusin  Alva, typ 2-3 år.



MOTIVERING

Min familj har sålänge jag kan minnas varit fotointresserad. När jag var sex år fick jag min första kamera, en Nikon Coolpix L4. Behöver jag säga att den används flitigt än idag? Iallafall, när jag var mindre förstod jag mig inte på mina föräldrar som tyckte att det var så roligt att fotografera. Då var jag ca sex år, nu är jag tolv och ett halvt. Det senaste halvåret har jag börjat att använda kameran mer och mer. Nu kan jag knappt gå hemifrån utan en kamera, rädslan för att missa ett fantastiskt fotarögonblick är för stor.
Det var bakgrunden till mitt fotointresse, så orkar du inte läsa kan du hoppa hit.

Igår frågade min lärare mig vad jag ville bli när jag blir stor. Jag svarade fotograf. Då undrade han vilken sorts fotograf jag ville bli. Det hade jag faktiskt inte tänkt på så mycket, men när jag väl gjorde det var "porträttfotograf" det enda som dök upp i mitt huvud. Varför då då?
Jo, för jag tycker att människor visar känslor som man kan känna igen sig i, och känslor är för mig svåra att fånga på bild + att jag tycker det är kul. Därför vill jag jättegärna vinna en trådutlösare från twspelsweb.com. Och om det skulle vara så att jag vann så skulle jag vilja ha den HÄR trådutlösaren.

Kram Hanna♥

Kommentarer
Cornelia
2011-05-06 | http://itismoi.blogg.se/

sv: Vad roligt att du vill vara med! :)

Cornelia
2011-05-17 | http://itismoi.blogg.se/

Nu är tävlingen avgjord! :)

Cornelia
2011-05-20 | http://itismoi.blogg.se/

Hallåå?

Du måste ge mig adress osv. för att jag ska kunna skicka priset? O.o


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback