vecka 11

Någonting jag gjordde i veckan som var planerat: jag och Elias städade ut hans brorsas hus som vi har fått låna under tiden som dom har varit utomlands. Fyra månader av nära till stan och skola byts nu mot buss och tidiga mornar. :(

 

Och någonting som inte var planerat: hm, är dålig på att göra helspontana grejer men en del halvspontana grejer hinner jag ändå med. Jag Johanna Petter Elias Johan åkte till luleå för att bowla i söndags. Mycket trevligt, även om planen först var att se teater i Skellefteå.

Något du har ätit i veckan: ja, på olearys där vi bowlade intog vi även söndagsmiddag.

En upptäckt från veckan: dikter! Har bestämt mig för att lära mig en dikt och eftersom mitt minne är kortare än de flestas är det bra om dikten är kort. Den här är gjord av Hans Arnold och är mycket fin tycker jag. Bilden har jag skamlöst snott från pinterest.

 

 
Vad jag klädde mig i: hittade en rosa stickad kortärm för 25 pix på pmu som jag har på mig på bilden ovan :) annars har jag tagit fram vårjackan för nu är det ta mig tusan vår!!!
 

Vad jag läste/lyssnade under veckan: lyssnade mycket på radio men även på flora och fridas podd. Lånade dessutom hem Bonjour Tristesse men har icket börjat läsa den ännu så det kasnke inte räknas.

 

Hur jag mådde: bra. Fortsatt stressit men ändå bra, på något sätt. Jag var på arbetsintervju i fredags så det var rätt nervöst, och sen så fick jag ju hem balklänningen vilket var roligt. Lite upp och ned alltså.


Kommentarer
TBarbro

Trevligt att du skriver varje vecka!!! vår tycker jag inte att det ser ut som. Vi har ingen snö o tussilagon blommar.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback