Elias fyllde år!

 
Den här fina pojken fyllde nitton år i lördags! Jag vaknade mycket tidigt för att hinna åka och sjunga för na på  morgonen. Han blev glad och jag var glad och solen sken.
 
 
Av mig fick han bland annat ett litet miniväxthus med krukor, fön och jord. Vi satte oss ute och planterade åtta stycken frön i sex små krukor som förhoppningsvis blir små plantor snart. Sen kom Elias släkt och familj och vi åt smörgåstårta och drack kaffe till sent på eftermiddagen.
 
 
Nu blir det lite tidshopp till söndagen. Jag i glösögon, Johanna och en mås samt Johan och Emil gömde oss i kojan för att överraska Elias med ärtpasta till middag. Maten serverades inte i kojan då, men överraskningen blev lyckad och Elias glad. Grämer mig för att jag inte tog en enda bild på pastan för det var det ffinaste och godaaste jag ätit på länge. Tack och hej!

Kommentarer
Tbarbro

Lycka till med sådden! Hälsa Elias o gratta honom🎂🎆


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback