önskelistan

Ju äldre jag blir destor fånigare känns det att skriva såna här önskelistor. Det jag saknar kan jag ju köpa själv, och det mesta jag vill ha behöver jag ju inte ens. Saker gör en inte lyckligare osv och egentligen är jag mest bara glad över att få träffa och umgås med min släkt och familj. Ändå har jag gjort en önskelista, jag vet att du brukar vilja ha en farmor! 
 
 
Linnelakan. Finns fina på ikea så väl som jotex och hemtex. Gärna ljusgrå eller beiga!
 
Stektermometer. Inte det första man köper när man flyttat kanske men har märkt att det kan vara bra att ha. När jag tänker på det så har vi faktiskt inten hushållsvåg heller, det kan jag verkligen sakna ibland!
 
Presentkort. Ikea är ju alltid kul, skojar inte när jag säger att jag är där kanske en gång i veckan (det är nära okej). Myrorna eller granit eller lagerhaus eller varför inte coop? Tar gladeligen emot presentkort av alla slag.
 
Klipptid. Kanske dags ändå, det är ett år sedan jag klippte mig sist. Kanske blir det kort igen?
 
Chromecast. En sådan fantistisk grej! Saknar att kunna kolla på svtplay ba sådär direkt.

Kommentarer
Barbro

Hejsan! Nu var det ett tag sedan. Roligt att du tycker att jag ska ha en lista. Vet inte men det finns inte de tre sista bokstaverna i alfabetet internationellt😀😀 Ha nu hittar jag dem tur att "globen"finns😂😂😂. Lycka till så här i slutet. Kram


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback