göteborg: tre och tre

Nu var det lite mer än en månad sedan vi var i göteborg. Känns som en evighet sedan, och ändå har jag inte hunnit visa alla bilder från veckan här på bloggis. Skärpning. Här får ni i allafall ögonblick ihopklumpade tre och tre från en tisdagskväll i juni.
 
 
Okej, första tre är picknick. I trädgårdsföreningen tyngda av shoppingpåsar intog vi lidl-chips och lidl-frukter i sällskap av änder och kvällssol. Bra grejer alltså.
 
 
När vi blev trötta på att sitta promenerade vi iväg till palmhuset. MAGiskt. Ett sånt växthus hade jag lätt velat ha på gården.
 
 
Jg menar kolla bara. Tänk att typ bjuda på middag bland allt fint grönt eller sätta upp en hängmatta någonstans. Drömmen.
 
 
Vi pausade på en bänk mitt i en bladskog och Linnea lyckades pricka in en rolig min på 3/3 bilder.
 
 
Credd till LInnea som har tagit båda gruppbilderna, varav den översta för övrigt blivit min skrivbordsbakgrund. Blir så himla glad av att kolla på den. Efter att palmhuset stängt och låst gick vi hem längs varma göteborgsgator. Klast slut på tisdagskväll.

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback