mitt januari i fyrkanter

 
Hej hopp! Första månaden av tjugohundrasexton har gått så himla snabbt att jag knappt har haft tid att titta in här. Sorry not sorry. Kameran har jag knappt plockat upp alls, men mobilen har fått fånga några fyrkanter som jag tänkte att vi kunde kolla på!
 
 
Den första januari 2016 fotograferade jag fyrverkerierna, dansade mig svettig i en gympahall och åkte tåg till Gävle. Jag och Elin fyndade varsin kappa med tillhörande hatt på loppis (basker 4 ever <3), och jag luktade på teer i en mysig teaffär.
 
 
Från Gävle tog jag tåget till stockholm en dag (det kan ni läsa om här!) vilket kan ha varit januaris absolut bästa dag. Vi åt pasta på vapiano och i försenad julklapp fick jag en vacker anteckningsbok av Lou. Tack! Hade förresten ett sådan skrivflow på tåget som jag verkligen skulle behöva nu.
 
 
Sen kom jag hem igen och skolan började om. I vinylspelaren snurrade secret services greatest hits, jag skrev i min bullet journal och när jag gick till skolan på morgonen var det nästan alltid i ett kompakt mörket.
 
 
 
Nu i söndags var jag på sm-invigningen för att se när the magnettes och kitok spelade, det var fint! Det är alltid så kul när det händer någonting i lilla vackra piteå. Jag och Elias klippte också ihop en håkan-girlang och äntligen, äntligen har ljuset kommit tillbaka!
 

Kommentarer
Ronas

Killen på Vapiano är sååååå söt!

Leon

Du är sötare bby xoxo

Barbro

Snygga tjejer, så är det mina!!!!!!! Visst är det en bra affär!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback