paket växter och söndagsgöra

 
Idag är det söndag den tjugoåttonde februari vilket betyder två saker för min del. 2) Min lillasyster Elin fyller år och 2) Elin tävlar i cheerleading, så det ska jag åka och kolla på om en stund. Jag slog in hennes present redan igår,men slarvig som jag är låg presentappret och saxen och tejpen kvar när jag vaknade imorse.
 
 
 
Sedan kollade jag till mina stackars blommor. Båda två har stått i hyllan förut men pga för lite sol kärlek och vatten har det inte gått så bra för dem. Blomman till vänster är jag osäker på att den överlever, och kaktusen behöver lite stöd för att stå upp.
 
 
Till slut hackade jag ned några frukter i en skål och intog min favoritposition - bok i handen katt i sängen fruktsallad brevid. Än så länge tycker jag att boken är bra. Har bara hunnit några sidor, men hennes sätt att skriva på är fantastiskt! Kan berätta mer när jag har läst mer av den. Klart slut.
 

Kommentarer
Sandra Snellman
2016-02-28 | http://sastronauten.blogg.se/

Så snyggt inslaget paket! :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback