vad vad vad

Hej hej bloggen, det var ett tag sedan vi sågs va? Jo det stämmer, men vet du, livet kom emellan. Det blir lätt så på sommaren och helt ärligt är det ganska skönt ibland. Jag har haft en finfin sommar ska du veta, men särskilt förevigad är den inte. Kameran har jag mest lämnnat hemma. Därför tänkte jag mjukstarta med en liten lista, så att du får koll på läget med mig just nu. Listan hittade jag hos Flora men den är lite ändrad.
 
 
Vad gör du just nu?
Kollar på gilmore girls och funderar på om jag är tillräckligt hungrig för att det ska vara värt att kliva upp ur sängen och äta någonting. 
 
Vad skrämmer dig? 
Mörker. Facism. Lastbilar.
 
Vad peppar dig?
Kloka människor, bra musik.
 
Vad vill du ha som huvudsyssla om fem år? 
Arkeolog? Projektledare? Forskare? Art director? Vet inte alltså, sånt där är svårt tycker jag.
 
 
 
Vad har du gjort i sommar?
Jobbat, filmat i kulisserna bakom en kortfilm, roadtrippat till umeå, sett håkan hellström och massa andra konserter.Typ ungefär. Fyllt arton har jag också hunnit med!
 
Vad får dig att gråta?
Det mesta om jag är på gråthumör. Annars: sorgliga filmer.
 
Vad är det sista du tänker på innan du somnar?
Önskar att jag kunde säga familj eller pojkvän men nej, oftast helknäppa saker som jag glömt morgonen efter.
 
Vad ser du fram emot?
Att ha trädgårdsfest och Veronica Maggio sista september!
 
Vad måste du ha hemma i matväg?
Mozarella och avokado är ju livet.
 
 
 
Vad läser du just nu?
Läser inte mycket men lyssnar på ljudbok så ofta jag kan. Just nu är det kallokain av karin boye och innan det katarina kieris mellan dig och dig.
 
Vad är skönt?
Nybäddad säng, nystädat rum och nyduschad hanna med livet under kontroll. Det är skönt.
 
Vad gör du när du är arg?
Gråter. Superirriterande om en försöker diskutera viktiga saker.
 
Vad är din vanligaste hälsningsfras på sms?
Hejdu! eller kanske hallå
 
Vad är du avundsjuk på?
Människor som inte övertänker och oroar sig så mycket.
 
 
 
 
Vad brukar folk kalla dig?
Hannis, hönö.
 
Vad är det gulligaste som finns?
Kattungar utan tvekan.
 
Vad såg du senast på en scen? 
Det måste ha varit mina vänners fenomelala band västerbotten went wrong!
 
Vad vill du rekommendera?
Bea uusmas bok expeditionen: min kärlekshistoria.

Kommentarer
♫♪ sandra
2016-08-20 | http://www.sandramusic.spotlife.se

kul att läsa :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback