den senaste veckan

Hej hej, här har jag inte skrivit så mycket den senaset veckan. Livet kom emellan. Jag tänkte iallafall att ni skulle kunna få en liten överblick av vad jag pysslat med under tiden, here you go.
 
 
✿ Ätit pizza med mozarella på med min vänner (livet!)
 
✿ Lyssnat Håkan sönder och samman. Han har som alltid en passande låt till vad jag än känner.
 
✿ Intervjuat ett gäng forskare till en tidningsartikel som kommer nästa vecka.
 
✿ Läst ut "Allt det där jag sa till dig var sant" och herregud vilken bok. Hemskt vacker och vackert hemsk.
 
✿ Kollat på fotbollsmatch tillsammans med Elsa och Elin.
 
 
 
 
 
✿ Byggt lego med lillasyster och mina två kusiner.
 
✿ Skrivit in absurdum. Både till en presentation om mig till tidningen och massa DDB-inlägg, men även en hel barnbok till skrivandekursen. Heja mig!
 
✿ Pluggfikat på Ekbergs med några klasskompisar, sånt borde vi göra oftare!
 
✿ Totalförändrat min spotifyfilosofi. No more årslistor, från och med nu ska jag göra humörlistor och se om det fungerar bättre.
 
✿ Somnat i Elias armar. Inte att förglömma.
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback