Från min mobil

 
Hej på er! Eftersom jag är helt otroligt värdelös på att ta med mig kamera dit där det faktiskt händer saker så tänkte jag att jag istället kunde dela med mig av de där stunderna genom mobilkameran! Helt utan inbördes ordning och jag börjar med den här bilden från i måndags när det var såhär megafint ute!
 
 
I lördags satt jag i one piece med de här tjejerna + Linnea och kollade på eurovisionsfinalen bland annat. Det var en väldigt trevlig och rolig och bra kväll på alla sätt. Vii han även med att öva brännbolsslag, laga tacos och bara prata. Himlar vad jag tycker om att vara med er!
 
 
En av mina favoritbilder från förra veckan för att ingen ser helt klok ut. <3 Det var streetfood-dag och vår lunch serverades utomhus, och eftersom det var fint väder så passade vi på att njuta lite av det. Gott var det också, streetfooden alltså, kan ju tilläggas.
 
 
I tisdags så hade vår mentor bokat in halva dagen till klassaktivitet (klassaktiviteter på tisdagar = mindre fysiklektioner <3). Vi skulle laga och äta mat tillsammans och det känndes lite som en kaosartad hemkunskaplektion, fast mycket roligare. Kan verkligen tipsa om att laga maten själv istället för att gå ut och äta med klassen, man umgås mycket mer på det viset! Jag ooch Jojjan gjorde pizza förresten, med extra allt och den blev dögod.
 
 
Och sista bilden, fika med mamma på Ekbergs. Skulle kunna använda många positiva superlativ för att beskriva mor min men nöjer mig med bäst, för den här gången. Chokladbakelsen/kakan/verket var för övrigt galet god, så har ni vägarna förbi, ät den!!

Kommentarer
mamma

Hmm, får mig att undra lite över vilka fler superlativ du vill använda.:)..puss


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback