Ett äventyr

 
I lördags så var jag på äventyr med Elias. Vi skulle ut och geocasha, det fanns en skatt inte så långt borta som vi tänkte passa på att kolla in. Den skulle ligga någonstans nära där mina fötter är på bilden ovan, men den var så himla lurigt gömd att vi inte lyckades hitta den. Det resulterade iallafall till en liten trevlig promenad, trots det ihållande regnet.

 
 
Vattnet gjorde sånadär häftiga ränder och himlen såg arg ut. Det gjorde älven för den delen också, och träden.
 
 
 
Vet inte varför men blir alltid så inspirerad av regn (??). Tycker om när det är sådär ruskigt grått ute, det gör mig alltid jättetaggad på att ta tag i mitt liv.
 
 
 
Och här står Elias med hund och posar lite casual (skoja jag bad honom stå där). Himla gullig hund är det förresten, liten och fluffig.

Kommentarer

Härliga bilder :)

Nora Bååth
2015-05-11 | http://norasfoto.se/

Så vackra bilder!

Märta

Alltså världens finaste Hipsterhanna. Dina inlägg är alltid så bra, så kul att läsa 😊💖

fina bildeR :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback