födelsedagar och filmprat

 
Min kära syster fyllde 14 (!!) år igår! Det firade vi genom att gå på bio och se cirkeln. Jag har inte läst boken men filmen var rätt bra och jag kommer nog att läsa de två andra böckerna ganska snart. Sedan åt vi sushi och kollade på melodifestivalen.I födelsedagspresent av mig fick hon en kokbok, "herr wilkinsons favoritgrönsaker". Idag lagade hon lunch åt familjen - räkmacka med majonär och porcherade ägg. Fancy. Ofta så är det väldigt bra att ha en lillasyster som är typ bäst på att laga mat.
 
 
Jag har även hunnit med att gosa med katten lyssnat på vinyl samt surfat etsy och kollat på film. Insåg just att jag bara har 32 filmer kvar av de 50 som jag planerat att se innan året tar slut, helt plötsligt känns det inte så hopplöst längre. Kan verkligen rekommendera de som jag har sett än så länge (kan skriva ett inlägg om det senare) och antar att de jag har kvar är minst lika bra. Hoppas ni får en trevlig söndagkväll!
 

Kommentarer
Sanna Widman
2015-03-01 | http://sannawidman.blogg.se/

Vilken sötis och grattis till din syster! :)

Vilken söt katt! Helt underbar ju.

Är väldigt sugen på att veta vilka filmer du har sett, & vilka du har tänkt att se. Gillar sånt då jag är en ganska stor filmnörd.

Svar: Ja visst är hon! Kan skriva ett inlägg om det senare, lovar att uppdatera dig om det. Film är bäst!
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback