Ett SMASKgenrep

 
I fredags (förrgår) så var jag på genrepet av smask! Vet du inte vad smask är så föreslår jag att du läser om det här eller så kan du skippa det. Det var skolan som stod för biljetterna och med mig (eller jag med dem?) följde några klasskamrater. Här ovan en GW och en Henrik innan föreställningen hade börjat.
 
 
Här ser ni ännu några vänner! (hej hej Erik och Elias förresten, jag vet att ni läser det här)
 
 
Överst ser ni årets konferencier följt av ett av de tio bidragen. Brandmännen var helt okej, men min röst hamnade på Polisakademin (bild fyra). Tyvärr så räknade de inte våra röster eftersom det var just ett genrep, så vi fick inte veta vem det var som vann. Överlag tycket jag att bidragen från tidigare år har varit bättre, och att det förmodligen skulle vara roligare om det hölls på Norrmalmia istället för i Acusticum. Inte ett superbra smask alltså, men ändå helt okej.
 
 
Och här är allihopa som var där! Kram på er och tack för en fin kväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

stödkommentar😄


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback