Loppisfynd/dagens klädval

 
Hej på er och hoppas att ni har en trevlig onsdag! Själv är jag ledig men har ändå fullt upp - jag ska baka med några vänner till klassdagen på torsdag samt ha ett möte med piteåtidningen. Pendlar mellan galet nervös och galet taggad, och i slutändan kommer jag nog att landa på det senare. Har så många idéer och planer för mitt liv just nu i allmänhet, och det ska bli så skönt med sommar!
 
Tidigare i veckan så skrev jag att jag skulle visa vilka fynd jag hade gjort på loppisen, och det råkade faktiskt bli så att jag hittade nästan en hel outfit som passade bra just denna onsdag! Väskan är min nya favorit då den rymmer både dator och papper och annat som kan behövas när man studerar. Priset var ynka 40 riksdaler, men den behöver putsas upp litegrann. Tröjan är egentligen ingenting speciellt, men jag kännde att jag villle ha mer stickat i garderoben och den hade en fin färg. Skorna är jag himla glad att jag hittade. Splitternya, perfekt storlek och rent allmänt mina drömskor sedan tre år tillbaka. Ett par Dr Martens alltså, och jag kunde inte vara nöjdare! Bildernaa är tagne av den eminente Elias (tack!).
 

Kommentarer
Anonym

Är Elias den nya mästerfotografen kanske till och med den moderna Picasso eller Salvador Dalí, för det här med målningar är väl lite ute😄

Svar: Ja minst sagt! Bästa att du tar hans autograf nu innan han blir världskänd, då kan du sälja den för miljoner 😄
Hanna Eriksson

Anonym

Kommentarerna man skriver kommer ju aldrig fram vad är det här för diktator som styr denna sida?😭

Svar: Bara för att du tjatar så har jag nu gjort så att alla kommentarer syns på direkten, låt hatet flöda! 😄
Hanna Eriksson

Åh, vilka snygga kläder!

Svar: Åh tack!
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback