förändringar

 
Är så h.i.m.l.a sugen på att göra något nytt (och aningen radikalt) med mitt hår, till exempel tona det i någon av dessa fyra färger! Jag har aldrig förut färgat eller tonat eller förädrat min hårfärg någonsin på grund av att jag inte vill förstöra min blonda, naturliga hårfärg, men efter att ha surfat runt lite på internätet blev jag inspirerad att göra någonting nytt. Funderar på att tona håret med en svag toning, bara för att testa liksom, och just nu lutar det väldigt mycket åt det grå/lila/rosa hållet! Har ni några tips/ideér/förslag på hur jag ska göra eller vilka produkter jag ska använda så kommentera! Och dessutom, vilken är eran favorit?  :)

Kommentarer

Själv har jag tonat mitt hår ca.6 gånger. Dock bara lite mörkare eller med lite rödbrun ton. :)

Blir säkert fint hur du än gör :)

Svar: Åh då är du ju värsta proffset, har du något favorittoningsmärke? (långt ord hehe) :)
Hanna Eriksson

Ååh va roligt! Jag tycker nån av dom tre första, för de är ju en färg men så svagt så blir inte för mycket på en gång. Gaaah shit va kul!!

Svar: jaa! Just nu lutar det åt det lila hållet, och så tänkte jag testa ha det i några dagar, för att se om det passar! :D
Hanna Eriksson

Älskar det röda!!!!!

Svar: Är också lite smått kär i den faktiskt!
Hanna Eriksson

Barbro Erikssonj

Det röda fast inte så hårt. Övriga blir det nästan som farmor!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Funderar på lila, men det är så svårt att hitta fina färger! :/
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback