torsdag den femte

 
Rätt mycket snö ute just nu och en och annan ren också. För första gången på väldigt länge så skymtade faktiskt solen fram och gjorde morgonbussturen till ett rent nöje. Eller, nästan iallafall, det är fotfarande rätt kallt och busssarna är fortfarande rätt sena. Renen lyckades jag fånga på bild under bussresanoch var löjligt glad över det resten av dagen.
Idag har jag inte gjort annat än att vara på skolan och orkestern, och nu hade jag tänkt göra i ordning oboy och en korvmacka till kvällsfika. Känns fortfarande ovant att säga oboy eftersom det är något av en raritet i min familj. Jag tror att vi nästan aldrig komma ihåg att vi haft oboy hemma och nu känner jag mig väldigt vilsen - är det två eller tre skedar pulver man ska ta? 
Kanske så kollar jag även lite på Sherlcok om jag orkar, har inte sett ett enda avsnitt men det varkar himla bra. Hoppas att ni får en trevlig torsdagskväll!

Kommentarer
Sanna Widman
2015-02-08 | http://sannawidman.blogg.se/

Härliga bilder! :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback