feber och annat

 
Det absolut värsta med att vara sjuk, förutom att må illa, måste ju ändå vara att det är så himla tråkigt. För första gången på väldigt länge så har jag gått och dragit på mig både förkylning och feber. Sov bort halva dagen igår, hade ont i huvudet och termometern visade på ett antal grader över det normala. Idag så mår jag mycket bättre, men orkar ändå inte annat än att kolla på filmer och dricka vatten. I och för sig är inte det hela världen, eftersom jag har som nyårslöfte att se de 50 filmer som ligger högst upp på imdb. Om ni har någon anna bra film som inte är uppskriven där får ni gärna tipsa! Kram.

Kommentarer
Julia Carlzon
2015-02-22 | http://jcarlzon.blogg.se

The Imitation Game! Såå bra

Svar: Tack, ska kolla upp den!
Hanna Eriksson

Sanna Widman
2015-02-23 | http://sannawidman.se

Åh krya på dig! :(

Var kan man se den listan? :) Lite svårt att tipsa annars men kan tipsa om The Mortal Instruments - City of bones som är min favoritfilm :)

Svar: Åh tack fina du!Jag kollade på top 250-listan från imdb.com men orkar bara se de 50 som ligger högst upp. Tusen tack för tipset! :)
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback