en helt vanlig lördag

 
Imorse vaknade jag såhär. Håret är craycray men vad gör det när solen skiner och min spegel är finast i världen? Tycker att det är himla skönt att vakna tidigt på lördagar och känna att man faktiskt har hela helgen framför sig, istället för att sova bort de absolut ljusaste och bästa fototimmarna (hehe nördigt).
 
 
Just nu så är halva mitt fönster täckt av snö dock så det är inte så mycket till utsikt, men det är fint ändå. Angående blomman i fönstet så vet jag inte riktigt om jag vill ha kvar den där. Fick ett ryck för några dagar sen att det borde finnas lite grönt i mitt rum men börjar ångra mig nu då denna blomma är expert på att skräpa. Förresten, visst inte har jag visat mitt senaste projekt, H:et i fönstret?
 
 
 
Tror inte det, så ni får se det nu! Det består av frigolit, träbitar till kanterna och en himla massa plastblommor. Tog ca en kväll att göra och inspirationen till den hittade jag här. Vet inte heller riktigt vad jag tycker om denna men den skräpar inte i närheten så mycket som den riktiga blomman, så den får nog stanna i fönstret. Lite charmig är den ändå.

 
 
Resten av dagen hade jag tänkt spendera med att kolla igenom/klippa sönder de kataloger vi fick på utbildnings- och rekryteringsmässan i tisdags. Älskar mässor pgs allt godis och alla kataloger man får! Har dessutom en himla massa påsar som katalogerna låg i, någon som vet vad man kan göra med alla dem?
Kanske åker jag även på loppis med mamma  (hoppas), och ikväll hade jag tänkt fara till Tom för att umgås med vänner och kolla mello.
Mer intressant än såhär blir mitt liv inte, hoppas ni har en fin alla ❤-ans dag!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback