en söndagsfrukost och tre tips

 
En söndag för någon vecka sedan sov jag och Elias länge, länge innan vi tillsut tog oss upp för att göra frukost. Sedan pysslade jag med mitt (dvs poddklippning) och han med sitt. Söndagar är trevliga på det sättet, det är en dag att ta igen allt som inte hunnits med tidigare i veckan, en dag för att städa och planera. Idag är det också söndag, och även om vi inte äter en sån här god frukost, är det en bra dag. Lucia för sjuttsingen och tredje advent! Snart snart är det jul! Dagen till ära har jag tre tips till er från mig att lyssna till i decembermörkret.
 
 
1. Myspodden. Från och med förra veckan sänds myspodden även på PiteFM (92,8 för er pitebor, annars finns det på nätet också!). Veckans podd handlar om allt från julkalendern till körkort, konserter och tånaglar.
 
2. A soft murmur. Bästa pluggknepet alltså! Lika mycket som jag hatar att ha heltyst när jag pluggar, avskyr jag att lyssna på musik. Lösningen? Att sätta på rain, coffee shop och thunder på a soft murmur.
 
3. Elsas "åka buss och nästan sova"-lista  som egentligen inte alls heter så utan bara "japp" kort och gott. Lyssnar på den för att den passar så bra på bussen när jag precis håller på att somna, eller på kvällen när jag inte gör något särskilt. Lagom lugn, lagom fartig. Go Elsa!
 

Kommentarer
Barbro

Härligt!!!! Går det att dricka te i "husvagnskoppar"😃 Fota Elin!!!! 😢 jätte ledsen att bo så långt ifrån!

åh så gott det ser ut!

Jhennifer
2015-12-16 | http://jhennifer.myshowroom.se/

Ser jättegott ut! Tack för tipset 😀

MATILDA
2015-12-27 | http://matildays.se

så gott! :D


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback