torsdag fredag lördag

 
Torsdag. Kalas för Niklas med en massa känt folk, Julia har tagit bilden. Vi skrattade, byggde pyramider, hade tipsrunda och bara pratade. Himla fint ändå att vi är ett gäng som har hållt ihop i mer än fyra år nu och fortfarande har kalas för varandra!
 
 
Fredag. Förmodligens årets varmaste dag (hittils) och Elias tajmade in det med ett helmysigt poolparty. <3 Hammisgrillning och bad stod såklart på agendan, och efter det åkte jag till Storstrand för att filma/kolla på spex som mina vänner satt ihop!
 
 
Lördag. Vaknade hos Elias och gjorde det enda vettiga när det är sommar och vädret är fint - vi badade. Stannade där tills på kvällen då jag återigen åkte till storstrand för att hänga i Elsas husvagn och hitta på lite fuffelns.
 
Nu är det alltså söndag, dan före domedan, och jag planerar att 1.  städa och 2. göra allt annat som måste göras innan skolan. Känns helt okej att börja om och jag har längtat att få träffa lärare, klasskompisar, få nya skåp och nytt schema. Nya ämnen, nya block, nya pennor, en ny början. Det blir nice.
 
 
 
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback