Måndagsmissar och regniga bilder

 
Måndag idag, och första skoldagen efter påsklovet och det regnar. Tro det eller ej men idag har faktiskt varit en väldigt bra dag, med några färre missöden. Råkade gå åt fel håll mot vart jag skulle när jag klev av bussen imorse, och han gå en bit innan jag insåg vad jag höll på med (jag menar, hur lyckas man ens med något sådant?!?!). Bara några minunter efter det hände fick jag reda på att vi började 12.30, alltså flera timmar efter vi egentligen skulle ha börjat, på grund av svenskanationella. Gaaah, höll på att bli galen, tills jag kom på att jag ändå hade varit tvungen att ta samma buss. Det gjorde mig ännu galnare, fast på våra dåliga busstider då. Johan och Elias höll mig sällskap iallafall och vi spelade pokemon hela morgonen. Resten av dagen flöt på fint och nu sitter jag hemma och försöker plugga utan särskilt stor framgång (aka kolla på twin peaks).
 
Imorgon tyckte vår engelskalärare att vi skulle ha en "english breakfast" med te och scones, och eftersom ingen i klassen misstyckte så blir det så också. Målet är att undersöka hurvida man bör hälla te i mjölken, eller mjölk i teet, vad som blir godast helt enkelt. Ett experiment helt i mitt tycke.
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback