Positiva tankar

Har haft världens sämsta dag idag i allmänhet, men istället för att predika om det så tänkte jag dela med mig av några saker jag är tacksam över/tycker om/längtar till. Positiva tankar helt enkelt, kanske lyckas de också få mig på bra humör. Här kommer de:
 
 
 
 
✿ Mina lökar som jag planterade förra veckan hade vuxit nästan en decimeter under den tid jag var i Stockholm och de blir större och större för vad dag. Förvånad över och otroligt glad att jag inte lyckats döda dem ännu.
 
✿ Jag har överlevt både läsförståelsen och den skriftliga delen av svenskanationella = två mindre np att oroa sig över.
 
✿ På lördag så är de stor loppis i min hemstad och jag ska dit med några vänner.
 
 
 
✿ Jag fick denna affisch av Ronas och den är hur cool som helst. Den föreställer de vanligaste stjärnbilderna och stjärntecken OCH den lyser i mörkret. Tusen tack!!
 
✿ Min katt sover med mig nästan varje natt nuförtiden. Vet egentligen inte om det är positivt efter som hon är en kuddtjuv, men det är väldigt mysigt så det får stå med här ändå.
 
✿ 50 ynka dagar till sommarlovet och det börjar äntligen att bli lite varmare ute!
 

Kommentarer
Barbro

Häftig map!!!!

Svar: Ja eller hur, jättecool!
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback