tio nio åtta

 
 
10 saker jag gillar

Nattpromenader
Att skratta
Tomtebloss
Gamla fotografier
Katterna
Att skriva men bara när det blir bra
Flyga flygplan, helst ensam
Late night conversations
Shoppa second hand
Min lillasyster
 
 
 
 
9 filmer
 
Pride
Interstellar
Little miss sunshine
Mean Girls
V for Vendetta
Gravity
The Great Gatsby
The pianist
2001 - a space oddyssey
 
 
 
 
8 låtar
 
Fast car - Tracy Chapman
Shoreline - BD
Always like this - Bombay Bicycle Club
Himlen - Ratata
Miss Jackson ft. Lolo - Panic! at the disco
Untold - Lincoln Jesser
Tongue tied - Grouplove
Flourescent adolescent - Artic Monkeys
 

 
 
 
7 böcker
 
We were liars - E. Lockhart
Dash och Lilys utmaningsbok - Rachel Cohn, David Levithan
Flyga drake - Khaled Hosseini
Lex bok - Sara Kadefors
Anne Franks dagbok
Livet efter dig - Jojo Moyes
Jag bara tvingar mig lite - Maja-Stina Fransson
 
 
 
 
6 bloggar
 
Fatmas
Wilderness
 
 
 
 
5 fina platser
 
I mitt egna rum under sänghimlen brevid radion
På morgonbussen med musik i öronen
Skogen
Varsomhelst med mina vänner
Längst fram på en konsert med bas som dunkar i hjärtat
 
 
 
 
 
4 resmål
 
Indien
Island
Marocko (en gång till)
USA
 
 
 
3 serier
 
Orange is the new black
Breaking bad
New girl
 
 
 
2 rädslor
 
Lastbilar och andra stora fordon som kan köra över en
Mörka skogar
 
 
 
1 favorit
 
Stockholm <3
Trackback