cama coat

 
 
Först och främst måste jag tacka alla som har kikat in på min blogg de senaste dagarna (hoppas ni stannar!) och för alla sjukt fina kommentarer jag fått på inlägget om norrsken! Aaah, tokigt att man kan bli så glad för att andra personer klickar lite här och var på tangentbordet, bildar ord och sedan skickar iväg dem. Tack igen! ❤
 
Igår så var mamma och jag på stan och myste på. Vi fikade, och jag hittade både vinteskor, jeans och en himla fin vinterkappa. Perfekt, med tanke på att det börjar bli rätt kallt ute nu, jag menar det har ju redan snöat och allt (och smält bort, men det är detaljer, shh). Resten av familjen (aka pappa och lillasyster) åkte till farmor och farfar i tisdags. Första var det tänkt att jag också skulle följa med, men så fick jag lite jobb istället och det blev tight med tid. Inte för att det gör så mycket, att vara hemma med mamma är inte dumt kan jag lova, och så har jag tid att träffa kompisar och vänner. Hoppas ni har ett bra lov!
 

Kommentarer
Ida
2014-10-30 | http://diytime.blogg.se

Åhh så himla fin kappa!! Var köpte du den?

Svar: Köpte den på Diva i Piteå (880kr tror jag), men den är från Vila och finns nog att beställa på nätet!
Hanna Eriksson

Sanna Preifelt
2014-10-31 | http://sannasrum.se

Åh vad fin den var! Älskar kragen :)

Fröken.A
2014-10-31 | http://www.blogg.se

Sjukt snygg kappa !!

Svar: Tusen tack!
Hanna Eriksson

Cattis

Åå, vill du sälja kappan? :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback