frostblommor

 
 
Morsning korsning!Idag har varit en sådandär lat dag då det oftast inte händer så mycket annat än att jag byter avsnitt på serien jag tittar på, eller går och hämtar ännu en kopp te. Idag så pallrade dock mamma och jag oss till skogenför att hämta lite granris innan snön kommer (igen), men så mycket mer än det blir det nog inte.
Igår var det halloween och det firades med att några från klassen och några andra peepz träffades hos Elin för att se skräckis (är inte det obligatoriskt på halloween?), äta chips och prata. Riktigt trevligt och jag inser varje gång hur lyckligt lottad jag är som har så fina klasskompisar!
Resten av kvällen ska spenderas med ännu mera te, lite designpyssel och något roligt spel. Trevlig kväll!
 

Kommentarer
Emelie Hedberg
2014-11-02 | http://guldglitter.blogg.se/

Vad fina bilder, ser lite sådär friskt och krispigt ut. :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback