Singin' in the Rain

 
Idag har jag åstakommit absolut nada, om man inte räknar med dessa bilder som jag och Elin var ute och fotade idag. Jag hade ställt in ett alldeles för högt ISO-tal, så de flesta bilderna blev jättegryninga. Bakläxa Hanna, sånt får ju inte hända! Eftersom det regnar så har varken jag eller Elin lust att gå ut igen och ta nya, så resten av dagen kommer jag att ägna till att rädda de bilder som går/dricka te och spela.
Igårkväll var jag och mina vänner ute och paddlade kanot/hängde på bastuflotten. Otroligt mysigt, som vanligt, och bättre äventyr än den kanotpaddling vi gjorde är nog svår att hitta den lilla by jag bor i. Först hade vi planerat att sova över där, men vi sparar det till senare i sommar. Tur det, med tanke på dagens regn.
Imorse vaknade jag av en absurd mensvärk, så jag bestämde mig för att somna om igen. Det var ungefär halv nio, och nästa gång jag öppnade ögonen så var klockan 1! Vad hände liksom, jag har nog aldrig sovit längre än till tolv? Det var väldigt skönt iallafal, och säkert behövligt eftersom jag somnade väldigt sent igår.
 
Hoppas iallafall att ni har en bra dag, kram!

Kommentarer
Nina
2014-06-01 | http://ugglina.blogg.se

Så typiskt :P ändå kul att fota lite :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback