sådär lite allmänt

 
Igår. Jag och dessa underbara tog kanoterna till bastuflotten med en massa gott i väskorna. Lite separationsångest har vi nog, eftersom vi inte har hittat på såhär mycket tillsammans någon gång förut Mysigt var det iallafll och vi planerar att göra om det redan på torsdag.
 
 
 
Idag. Min bilduppgift blev klar precis lagom till betygssättningen som är imorgon. Reslutatet? Njaa.. jag vet inte. Lite oklar är den, men jag ärr nöjd ändå. Det var i princip min sista skoluppgift, skönt!
 
 
Torsdag. Jag hittade denna guldklimp i staden när jag var påväg till flöjten. Hur bra/fint/rätt?! Himla fint att f! kom med i parlamentet, men bu för sd. Och alla andra rasistiska/nazistiska pertier. Usch, sådant gör mig nästan mörkrädd, och att det finns människor som röstar på dem!
På tal om flöjt så söker jag förresten till f-linjen imorgon. Heja mig.
 
 
Alla veckans dagar. Min numera standardfrukost. Ett tag så hade jag en period då jag hade svårt att äta på morgonen (lite sitter ännu kvar), men nu har jag hittat mig ultimata frukost! Eftersom jag är så himla lat på morgonen så blir det yoghurt, hundmatsflingor (obsobs inte riktig hundmat. herregud) och kanel.

Kommentarer
Kristina ►ll
2014-05-27 | http://www.pressplay.spotlife.se

sv: vad spännande! :) Saknar gymnasiet lite ibland hehe

Vad fin bilden blev :)

Matilda Holmqvist
2014-06-04 | http://myphoto.blogg.se/

Vad häftig bild (plansch?). Jag gillar den!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback