jag längtar

Det finns ju en massa himla bra saker att längta till nu på våren. Typ som att det ska bli varmt på dagarna och kvällarna så att en ska kunna gå runt i kjol och klänning mest hela tiden, eller att kunna gå ut och plocka solvarma bär i trädgården. Här är lite andra saker jag längtar till:
 
SMASK. Om tio dagar prick så kommer jag, min familj och Edwin att befinna oss på riks-smask i piteå. Megatagg! Extra roligt är det ju förstås att min tg-ledare medverkar, med den bästa låten dessutom! Taack SJ, för din tiiidtabelll...
 
 
Hampus och Ronas. Förhoppningsvis så kommer mina fina stockholmsvänner att komma upp hit under kristi himmelsfärdsledigheterna. Sist jag träffade dem var för över ett år sedan, under sportlovet, och jag saknar dem mucho!
 
 
Skolavslutning/sommarlov. Ja, jag kommer sakna min klass och, ja, jag vill inte lämna dem. Känns ganska sorgligt att det bara är några veckor kvar med dessa personer, men också skönt. Trots allt så är det ju sommarlov efteråt, och jag ska bada, äta glass, vara ed vänner och även hinna sommarjobba! Dessutom så är jag hypertagg på att börja gymnasiet eftersom 1) jag känner att jag valt rätt inriktning 2) jag kommer ha en toppenklass och 3) jag kommer få jobba med det jag älskar under skoltid.

Kommentarer

Vad ska du gå för program på gymnasiet? :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback