details

 
Jag har succesivt börjat göra om i mitt rum. Det har pågått i någon månad nu, och går lite frammåt hela tiden. Härom veckan köpte jag till exempel den blommiga radion på clas ohlsson, och nu i lördags räddade jag några gamla kittyböcker och ett tomt filmrullefodral undan att säljas på loppis. Jag har köpt en spegel också, och bytt ut bilderna på min fotovägg så det blir lite enhetligare. Sedan vi målade om mitt rum så har jag haft alldeles kala väggar, och nu två år senare, så har jag äntligen börjat. Synd bara att jag flyttar ut om tre år haha.
Jag tycker att det är otroligt mysigt att inreda, att göra något och se hur det förändras. Sen att alla möbler och saker är så himla dyra drar ju ner på det hela.. tacka vettja loppis!
 

Kommentarer
♫♪ sandra
2014-07-18 | http://www.sandramusic.spotlife.se

fint!

ååh har kollat på den där radion ca 100ggr den är så himla himla fin!!!

Svar: Har inte ångrat en sekund att jag köpte den! <3
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback