utan veckodagar vad skulle man då ha för rubriker

I denna fabulösa kläning dansade jag runt idag.
 
Imorse vaknade jag klockan halv åtta av att solen lyste i genom fönstret. Klockan halv åtta är precis en halvtimme senare är jag borde kliva upp, men min första tanke var ändå "oj så skönt att få sova en halvtimme till" eftersom jag trodde att klockan bara var halv sju. Jag har alltid haft svårt med klockan på morgonen så det händer rätt ofta att jag tänker fel. När jag sedan kom på mig själv vad klockan egetligen var tänkte jag "oj så skönt att få sova lite till eftersom det är helg". Fast såklart så var det ju inte helg och jag blev tvungen att springa till bussen, och just den här morgonen var bussen sen, hela tolv minuter, så jag sprag helt i onödan.
 
Trots min traumatiska morgon så blev dagen ändå riktigt bra. Vi har börjat med ett intressant projekt på so/no:lektionerna och annars så är lektionerna väldigt chill för det är ju trots allt bara är en endaste vecka kvar till sportlovet! Dessutom så åker jag med orkestern till Luleå på onsdag för att spela lite vilket betyder att jag just nu bara har tre skoladagar kvar. Woho.
 
Jag är förresten i stort behöv av ny, bra musik - det fins ingen välig själ där ute som kan ge låttips kanske?
 
 
 

Kommentarer
olivias | mode, foto & vardag
2014-02-24 | http://olivias.webblogg.se

så fin klänning!

Wilma

Svar: Har skickat ett mail igen nu!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback