första skolveckan

 
atm: jag sitter hemma (vi slutade typ elva idag) med en enorm kopp te (födelsedagspresent från Elin!) och väntar på att Edwin också ska sluta. Han går samhälls och hade haft lektioner idag (haha skadeglädjen!!), men han skulle ta nästa buss.
 
 
Hej på er! Idag är det fredag och första skolveckan är avklarad, om man nu kan kalla det vecka. Igår, alltså första dagen, träffades vi bara och lärarna hade lite information och papper till oss. Jag var hur nervös som helst, men efteråt känndes det sjukt löjligt. Många känner jag redan, och de andra verkade trevliga + vi har ett hur chill schema som helst! Det tog max en timme, och medan jag väntade på bussen hem efter så gick jag en sväng på stan med Agnes och Tova.
Idag var ungefär likadant - information och tack och hej. Lektionerna börjar nästa vecka och vi har sovmorgon varje dag! Måste faktiskt säga att jag längtar, sjukt mycket. De här tre åren säger alla är de bästa i ens liv och jag är nog beredd att tro på dem.
 
Annars så längtar jag väldigt mycket till den 18 september, för det är dagen då vi ettor får våra datorer! Det ska bli så skönt, och jag tror att jag kommer ha ork och tid till att redigera fler bilder då (=fler bilder på bloggen) eftersom datorn jag är på nu ständigt klagar på att jag ska frigöra diskutrymme. Jag som är lat orkar inte riktigt göra något åt det, och det ska bli skönt att börja om från början med en helt ny och tom dator. Tills dess får ni helt enkelt hålla ut!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback