nu igen...

 
Tänkte ta tillfället i akt och rensa bort dåliga/gamla/meningslösa bilder från arkivet medans jag inte har så mycket läxor eller prov.
 

Måndag igen, det var ju nyss förra veckan! Tiden har börjat gå så sjukt fort nu när det är ljust och "varmt" ute haha. Imorgon förvinner första halvan av skoldagen eftersom alla åttor ska och besöka en stor vindkraftpark och på torsdag åker syslöjdarna (jag till exempel) till Luleå för att kolla på modevisning. Har inte gått en hel vecka på jag vet inte hur länge känns det som och jag vet att det inte kommer bli så många fler heller. Är jättetaggad på att fara på någon festival i sommar, men nähä den enda med bra artister är Hultsfred och då kan jag inte. Attans också.
Har massa roliga saker framför mig i sommar ändå, det ska bli den bästa sommaren någonsin i år igen. Gothia, Stockholmsresa och konfa bara för att nämna några. I helgen ås kommer en finsk orkester som vi ska ha konsert med på än så länge okänd plats, superkul! Vi träffade dem förra året på våran turné och de var jättetrevliga!
Som om jag inte har nog roligt så tänkte jag dra med bästa vännen på loppispremiären nästa lördagmorgon, riktigt tidigt så att han kommer hata mig för resten av livet, mohahah >:)
Äsch nu vet nu tillräckligt om mitt liv, taco hej!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback