You Make My Dream - Hall and Oates

Jag vet inte riktigt vad jag gör nu egentligen, det här är inte likt mig! Den här helgen har jag sett exakt 3 1/4 film, vilket är 100% mer än vad jag brukar. Just nu spelar Lorentz och Sakarias i Luleå och jag är inte där, sadface. Istället tillbringar jag min kväll med att egopica framför webcamen, lyssna på när några töntiga stockholmare skriker med varandra och prata med några spanjorer som kommer hit om bara en månad! Jag är så sjukt taggad, det ska bli jättekul :D
 
Idag har jag besökt lilla staden med mamma och hittat skor, ett linne och en t-shirt jag hade tänkt klippa lite i. Tycker det är så sjukt snyggt som på bilderna nedan, eller vad säger ni?

 
 
 
 
 

Kommentarer

Fin blogg du har! :)

sv: Åh tack så mycket! :D


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback