öö... ny design typ

 
Helgen har spenderats i Överkalix (där de förövrigt INTE pratar långsammare än vad man gör i Kalix) hos mormor och morfar med familjen. Vi promenerade långt utan skor på grusvägar, rotade på kallvindan och blev bjudna på restaurang, en toppenhelg helt enkelt!
 
Just nu sitter jag och uppdaterar min spotifylista (som ni för övrigt hittar här), väntar på att någon rolig ska logga in på skype och om en vecka så befinner jag mig i la Göööteborg och spelar Gothia cup! De kommer bli awesome är jag helt säker på, även om ingenting kan toppa konfan. Jag tror jag har konfa-abstinens haha!

Kommentarer

Den här bilden är också härlig.

Du får gärna kolla min blogg som är kristen blogg med egna upplevelser med Gud, drömmar och musik. Det är nog inte så många unga som har en kristen blogg i Sverige, och just därför vill jag sprida mer information. Kanske kommer människor se kristen tro med nya ögon. och allting jag skriver är för andra och inte för mig själv. Om du inte är intresserad är det okej, men jag ville ändå berätta lite om min blogg.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback