risgrynsgröt och glada dagar

 
Idag är en fin dag och jag är ovanligt glad (trots att jag är allmänt förkyld och känner mig som en slemhög). Kanske beror det på att jag har gjort klart årets sista skoluppgift och ätit risgrynsgröt till middag, kanske har jag bara sovit gott. Eller så är det mina fina stockholmares förtjänst som jag sitter och pratar/spelar med just nu.
Hela veckan har segat fram, det känns inte som om det är tisdag fortfarande. Imorgon så har vi skolmästerskap och jag ska tävla i grenarna stickning och smak, torsdag har vi vanliga lektioner och fredag är sista dagen. Då gör vi inte så mycket annat än att kolla på julspex, fika och äntligen få våra betyg. Som jag har längtat. Dessutom blir det hela om möjligt ännu bättre av att jag far till Edwin senare på kvällen!
Iallafall så är livet väldigt bra just nu och med bara en vecka (!) kvar till julafton så kan man ju inte annat än vara lycklig! Ha en bäst tisdag ♥
 
 

Kommentarer
♫♪ sandra - en musikblogg
2013-12-18 | http://www.sandramusic.spotlife.se

gott!

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback