lördagsöndagmåndag

Igår var en underbar dag! Morgonen började med loppis och där hittade jag massa saker, typ en klänning (20:-) och en ryggsäck (40:-) som båda kommer användas flitigt första gången i mitt liv har jag åkt moped. Wow. Jag är livrädd för moppar (eller, var livrädd) men det är faktiskt inte så farligt som jag trodde det skulle vara! På kvällen åkte vi till Agnes och grillade, spelade spel och bara hade det allmänt mysigt.
 
Idag, eller nu snart, ska jag gå ner till byn och kolla på damernas match med Elsa och kanske Lisa. Jag tar med kameran så får vi se om det blir några bilder!
 
Imorgon kommer nog Edwin eller så far jag och badar.
 

Kommentarer

sv: Ska ta och lyssna :) Har bara inte hörlurar just nu.

Kul med loppis. Ibland finner man saker.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback