Hösten 2013

 
19/8. Skolan börjar om och även om jag inte går på Hogwarts så tror jag att nian kommer bli bästa året! Vi ska få en ny klasskamrat, som det så fint heter, men i övrigt så känner jag alla i klassen och vet hur de är. Jag har de allra finaste vännerna som är saknade och nu banne mig ska jag plugga ordentligt!
 
 
 
 
17/9. Säsong 3 av New Girl kommer ut! Jag trodde aldrig jag skulle bli en sån människa som kollade på serier men så såg jag första avsnitet av New girl och BOOOM jag var fast. Än så länge kollar jag bara på en serie men planerar att börja se Gossip Girl och Game of Thrones.
 
 
 
Flöjten och orkesten börjar om och himlar vad mycket jag har saknat dessa torsdagar, om än det kan bli lite stressigt ibland. Nu börjar jag även i en ny orkester men som tur är flyttar mis amigos också.
 
 
 
 
22/11. Catching Fire släpps på bio! Äntligenäntligenäntligen, jag är jättenyfiken på att se hur bra den är, i jämförelse med boken. May the odds be ever in your favor!
 
 
 
 
 
 
Det blir höst helt enkelt och jag får massor med inspiration.Jag älskar verkligen hösten med dess rödgula löv och dimmiga dagar då man kan ta på sig en tjocktröja och sitta inne och plugga eller se en film, såklart med en tekopp i högsta hugg...!
 
 

Kommentarer
Lotta
2013-08-01 | http://hundlotta.blogg.se

Hejsan!
såg att du ville ha ett länkbyte, tid & dag? (:

Lotta
2013-08-02 | http://hundlotta.blogg.se

Idag 20.00?

josefine
2013-08-02 | http://joseefiiinee.blogg.se

Jag börjar den 21/8 hehe :D


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback