till alla er som inte fattar...

... vad de här två knapparna som du hittar i menyn ska vara bra för, kolla in det här!



Är det någonting du undrar över som rör mig och bloggen så klicka på "Fråga mej"-knappen längst till höger på sidan. Då ploppar ett litet fönster på skärmen. Där du fyller i namn, email och frågan och klickar på "skicka iväg frågan". Done!

Tycker du att min blogg verkar läsvärd, så att du skulle vilja läsa den igen och få nys om när jag uppdaterar klickar du på knappen där det än så länge står "2 följare via bloglovin' ". Då kommer du direkt till bloglovin's sida där du klickar på "följ bloggen".

Dehär är ju förstås om man vill, det känns inte så bra att tvinga någon till att följa en på bloglovin' eller fråga mej någonting. Inte ens om det är i en tävling eller något liknande. Jag vill bara ha såna som verkligen vill läsa min blogg som följer mig/frågar.


Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback