Jag gråter bara i regnet




Lät hon in, lät hon ta, Lät mig tro, vad hon än sa, Jag lät det gå, sväva på moln, Tills hon slet mig i stycken, Spotta på mina sår, ååår, Men ser det ut som om jag sörjer dej?, Mer som om jag höjer dej, För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, Jag gråter bara i regnet, Superstolt hon vill veta vad jag tänker, Men baby om det ändå var så enkelt, Men varför vill du stå med mig regnet?, I regnet, i regnet, Varför vill du riva ner mitt stängsel?, Baby jag vet ändå vad som händer, Så jag gråter bara i regnet, Gav hon allt, allt jag kan ge, Ville ha mer, det e så hon e, Ensam e stark, det e så, jag blev, Litar inte på någon och allt är hennes fel, eel, Men ser det ut som om jag lackar? Nej, Mer som om jag tackar dej, För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, Jag gråter bara i regnet, Superstolt hon vill veta vad jag tänker, Men baby om det ändå var så enkelt, Men varför vill du stå med mig i regnet?, I regnet, i regnet, Varför vill du riva ner mitt stängsel?, Baby jag vet ändå vad som händer, Så jag gråter bara i regnet, Hon vill ha varmt, hon vill ha kallt, Hon vill ha hav, hon vill ha land, Hon vill ha vitt, hon vill ha svart, Hon vill ha mig, hon vill ha allt, Hon vill ha allt
, jag gav dig en chans, Men det tog mig ingenstans, Så sluta tro du vet för mig det hjälper mig inte alls, Åååh superstolt, hon vill veta vad jag tänker, Men baby om det ändå var så enkelt, Men varför vill du stå med mig i regnet?
, I regnet, i regnet, Varför vill du riva ner mitt stängsel?, Baby jag vet ändå vad som händer, Så jag gråter bara i regnet,, I regnet, i regnet, Jag gråter bara i regnet, Jag gråter bara i regnet, Så baby du kan ta av dig ditt regnställ, Så baby du kan ta av dig ditt regnställ, Så baby du kan ta av dig ditt regnställ


?

Gitarr - C G Em D

Piano - F G A D

?


Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback