Oh happy day!


Photo: Elin och mamma


Hejsan! Var bara tvungen att visa två bilder på min übersöta Adidas-kofta som jag köpte på stan igår. Tänkte bara säga att den är superskön och finns att köpa på Intersport. + Att jag har fått en prao-plats!
I förrgår ringde jag till en fotograf och frågade om han ville ta emot praoelever, och han sa att det gick bra. Så nästa torsdag ska jag dit! Vi skulle vara lite i studion och photoshoppa.
Just det! Igår fick jag veta att jag hade vunnit en trådutlösare i fototävlingen jag var med i! Wiiho=)
Igår kändes verkligen som min turdag, jag skulle ha gått och köpt en trisslott!=)

Som om inte det skulle vara nog, så har jag en superkul hemlighet som jag kanske berättar om nästa vecka.

Kram Hanna♥

Det här inlägget skulle ha kommit upp kl 08.08...

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback