Skolutflykt

Japp du läste rätt! Min klass (4-6an) ska åka på utflykt till en liten slalombacke. Alla mina kompisar älskar att åka dit, men jag tycker inte att det är så värst kul.Med andra ord, de vet inte ens hur man svänger en carvingsväng. Fast ni är ju bäst ändå♥Inte för att mina kompisar är dåliga på att åka, det är bara det att dom vara åker i skoger, hoppar och gör andra trick.Fast det kan jag ju förstå, det är det enda man kan göra där. Köra i skogen, hoppa och göra tricks alltså. Det är egentligen rätt kul ett tag, men i längden så blir det rätt långtråkigt. Så jag brukar inte vilja fara dit, men nu måste jag. Mamma brukar jämt tjata om att "man inte är där för att åka slalom, utan vara med sna kompisar och sitta i caféterian för att kolla på killar". Inte kul mamma. Inte alls.

Jag ska ta med L4:an (digitalkameran), men vi får se om det blir några kort. Nu ska jag ta och se till så att jag har allting med mig och gå till (skol)bussen. Ha det bra!

Kram Hanna♥

Oj, vad mycket text, är det överhuvudtaget någon som orkar läsa?=P

Kommentarer
Tova
2011-03-16 | http://sillenhs.blogg.se/

Jag brukar inte åka i skogen:) men vi syns !;))


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback