Hunden Hanna


Elsa♥♥ (hoppas att det går bra att jag lägger ut världens finaste bild på dig Elsa, glömde att fråga?)
Några bilder som jag och Elsa tog i går=D

Mina jäätefina naglar


Hejsan!
Imorse vart jag tvungen att stiga upp kl.6 för att Elin skulle till tandläkaren klockan 10 över 7. Så jag fick lov att följa med henne och mamma, för jag skulle också till tandläkaren. Fast klockan åtta då... Så då han jag göra klar engelskan och nästan ta slut batteri på min mobil. Sen vart det då min tur och jag skulle dra ut två (!) tänder. En på varje sida. Så jag fick bedövning på båda sidorna så att läppen svällde upp till sin dubbla storlek. Jättekul. Så jag har gått runt med en svullen läpp hela dagen och nästan inte kännt att jag hade en underläpp. Men nu har det gått över en smula. Hoppas bara att det går över helt tills imorgon. Tova tyckte jag såg ut som en hund. Schysst va? Ne, men jag såg ju rätt kul ut och var säkert väldigt lik en hund. Det är förresten väldigt svårt att spela tvärflöjt med en sån läpp. Nåja, nu vet ni nog det=D Så då kan jag ta och göra mig klar för en dejt med kudden.

Är det verkligen någon som okar läsa så här långa texter?? Kommentera♥

Kram (hunden)Hanna



Kommentarer
Anonym

Hejsan! Hoppas att din mun är normal igen. Synd om dig. Kram farmor

Anonym

-Cajsa (Fotoblogg)
2011-03-20 | http://cajsaphoto.blogg.se/

Såg du på super månen igårkväll :D jag gjorde det och fotade den :D



Fina bilder :D


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback