Love Converse

(Oredigerade).Några bilder på Elsas sjukt fina converse. Love it!

Hejsan!
Igår, Lördag, steg jag upp tidigt för att jag skulle på fotbollsträning klockan tolv. Mitt gamla lag som jag spelade i förut hade för få spelare, nu när vi ska spela 11-manna. Så jag tränade med mitt nya lag igår, och det gick faktiskt super! Sen kom Tova och vi gick ut och fotade lite. Eller mycket.

Idag har jag varit på bönhuset och spelat teater och sjungt. Teatern handlade om "Moses i vassen" och jag spelade en för mig helt okänd person, Miriam. Hon var storasyster till Moses och hade väldigt många repliker...
Sen sjöng vi "Himlen är oskyldigt blå" och det gick väl bra. Fick även lite tid att leka med kameran och fota mina kompisar.

Nu ska jag ta och fixa så att ni kan få se min nyhetsläxa från förra veckan, ha det bäst!

Kram Hanna♥

Ps. Fortsätt att rösta. Scrolla ner i menyn eller kika in det här.Ds.

Kommentarer
-Cajsa (Fotoblogg)
2011-03-20 | http://cajsaphoto.blogg.se/

Den var väldigt fin :D Fiiiiiiiina skooor :D



vill du se mina nya skor sen :)

Pia -Smilinggirls!
2011-03-20 | http://smilinggirls.blogg.se/

Härlig färg :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback