Altså det här med copyright...©

Hejsan!
Det finns en sak som jag har märkt... Det finns folk (tänker inte på någon särskild) som tar bilder från tex en blogg utan att fråga om man får ta den. Det är samma sak om man tar bilden från google, den kommer ju fortfarande från en blogg/hemsida. Därför snor jag inte andras bilder, utan tar jag mina de själv.

Det går att sätta högerklicksskydd på sin blogg för att det inte ska gå och kopiera bilderna rakt av. Det går ju fortfarande att få tag i bilden, men det är lite kruxigare. Jag har valt att inte sätta sånt där skydd, för jag vill kunna lita på mina läsare. Därför vill och hoppas jag att ni läsare respekterar ©!

Kram Hanna♥

PS. Alla bilder som ligger ute på min blogg har jag/min familj tagit. D.S



Kommentarer
Tova
2011-03-18 | http://sillenhs.blogg.se/

Fast man har copyright/högerklicksskydd så om man söker på google bloggens namn så kommer bilderna fram! Har prövat fast jag tar inte heller någon annans bilder!! (fast nån gång har jag gjoert de)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback