Today I'm don't feel like doing anything



Arkivbild


Hejsan!

Har haft lite dålig uppdatering i helgen, har sovit över i en husvagn med folk. Haha, vi spelade kort till kl två på natten, för då blev vi trötta. Istället för att lägga oss och försöka sova sprang vi ut i bara pyamas och lekte vi nån cykelbana ett tag. Sen gick vi in igen och spelade kort i en timme till.
Klockan tre så lade vi oss för att sova, men så började vi berätta alla-barnen historier. Alla var övertrötta så vi skattade rätt mycket=)

Idag har jag inte gjort något speciellt. Egentligen så skulle jag ha varit på en fotbollscup och sålt hamburgare, men så vart det inte. Istället provade jag lite för mig nya finurliga fotoeffekter, utan något vidare resultat.

Nästa måndag
ska jag på teaterläger! YES!!! Fick ett brevigår om att jag hade kommit in. Lägret är i Skellefteå, så det blir ju förstås lite bilåkning...Är både glad och nervös, för jag känner ingen där. Längtar übermycket!=D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och taggar match imorgon. Just det, TAGGAR!! Vi har förloratt alla matcher hittils, men imorgon blir det ändring på det. Jaja, Goodnight sweethearts♥

Kommentarer
Anonym
2011-06-12 | http://awzomegirls.blogg.se/

skiiit bra blogg !


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback