De största och starkaste makter jag vet, är skräck, kärlek och ensamhet

Bara TVÅ dagar kvar till julafton!



Hejhej!
Idag var det sista skoldagen för min del, soft. Vi hade inga "riktiga" lektioner, utan vi tittade bara på julspexet och hade lilla julafton.    Vorre böjde en gaffel och sprängde skumtomtepåsen, vilken ligist, medans tova högg sig med en gaffel i armen....


Nu har jag precis gjort en del av den här tjejens design (det är inte inlaggd än, men ni kan ju kika in ändå, huh?)
KRAM ♥

Kommentarer
Lovisa
2011-12-27 | http://iisahs.blogg.se/

Hej! Jag såg att du hade lagt in den nya designen i min blogg. Den blev jättefin! Jag har lagt till lite saker själv nu efteråt som jag kom på. Den var verkligen jättefin! :) Tack så mycket!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback